Op de site maakt vandaag bekend dat het op 1 maart 2009 met een nieuwe landelijke campagne zal starten. Zo stond in het vorige jaar het vastleggen van de uitvaart wensen centraal. Deze campagne was zeer succesvol. Mede door deze campagne is namelijk de naamsbekendheid van de uitvaartverzekeraar gestegen naar 60%. In de nieuwe campagne zal de aandacht van de uiting worden verschoven naar de rol van de nabestaanden. Dit is volgens de uitvaartverzekeraar een logisch gevolg want de individuele uitvaartwensen vormen de basis van een uniek uitvaart. Maar ook de rol van de nabestaanden is alles bepalend. Yarden probeert de uitvaart en de dood uit de taboe sfeer te halen door meer openheid over het onderwerp te geven. In de nieuwe campagne zal de organisatie weer iets verder gaan. We gaan nu de nabestaanden er bij betrekken. De medewerkers van Yarden weten maar al te goed dat de uitvaart de nabestaanden kan helpen bij het verwerkingsproces. Daarom streeft de organisatie altijd naar dat extra persoonlijke tintje zodat iedere uitvaart uniek en passend is. De nieuwe reclame campagne zal zeer breed worden ingezet. De organisatie heeft voor zowel de televisie als het internet gekozen om de campagne kracht bij te zetten. Zie verder de website van www.yarden.nl
Geef een reactie