Vandaag maakt de Yarden uitvaartorganisatie op haar website bekend dat ze en gevolg geeft aan de voorjaarscampagne van eerder dit jaar. Deze nieuwe campagne is al op 14 augustus van start gegaan. Belangrijke thema’s in deze reclames zijn opnieuw de individuele uitvaartwensen en de rol van de nabestaanden. Yarden is al in 2005 gestart met het onder de aandacht brengen van het vastleggen van de uitvaartwensen. Maar nu spelen ook andere uitvaartverzekeraars in op deze behoefte. Yarden geeft aan hiermee geen problemen te hebben omdat op deze manier de uitvaart en de dood steeds meer uit een taboesfeer komen. Het is maatschappelijk steeds meer geaccepteerd om over de uitvaart na te denken en dit goed vooraf te regelen. Yarden heeft besloten om nu ook steeds duidelijker de nabestaanden erbij te gaan betrekken. Volgens haar site begrijpen de medewerkers van Yarden dat een uitvaart die een reflectie vormt van het leven van de overledene helpt bij het verwerkingsproces van nabestaanden. Yarden traint haar mensen erop om in lastige situaties zoals het regelen van een uitvaart altijd te zoeken naar het persoonlijke. Iedere uitvaart moet uniek en passend zijn voor zowel de nabestaanden als de overledene. Zie de site van Yarden oor meer informatie over de diensten en de uitvaartverzekeringen.
Geef een reactie