De laatste weken zie ik steeds vaker een nieuwe reclame uiting van Ardanta uitvaartverzekeringen. Zonder teveel een beroep te doen op de emoties rondom een uitvaart wordt de klant wel gevraagd om na te denken over de noodzaak en nut van een uitvaartverzekering. Indien de klant meer wil weten over de mogelijkheden met betrekking tot een uitvaartverzekering, wordt deze verwezen naar een tussenpersoon of de internetsite van Ardanta. Deze internetsite is begin maart zelfs volledig vernieuwd. De nieuwe site ziet er eenvoudig maar duidelijk uit. Door te kiezen voor weinig basis kleuren heeft de site een rustige uitstraling. De keuze opties worden op een heldere manier aangeboden. Direct vanaf de eerste pagina kan de bezoeker door klikken naar de details ten aanzien van de geboden uitvaart producten als: Geld Garant Uitvaartplan , Zorg Garant Uitvaartplan en geld Geregeld Uitvaartplan. Het is al direct duidelijk dat de eerste twee producten ook in een Koopsom variant beschikbaar zijn. Op de site wordt de bezoeker ook een aantal handige links aangeboden. Bijvoorbeeld een link naar de Stichting Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (www.KiFiD.nl) waarbij Ardanta is aangesloten Daarnaast heeft Ardanta ook een interactief onderdeel aan de site toegevoegd. Dit is de zogenoemde Uitvaartwaarde meter. Aan de hand van een animatie kan de gebruiker een wensenlijst in vullen ten aanzien van de uitvaart naar keuze. De site bepaald vervolgens direct wat de waarde is van deze voorkeur.
Geef een reactie