Monuta heeft haar tussenpersonen benaderd om kennis te laten maken van de nieuwe reclame campagne. Ruim 3200 tussenpersonen hebben een T-shirt ontvangen met de opdruk “ Jij bent het einde”. Met de nieuwe reclamecampagne wil de uitvaartverzekeraar de naamsbekendheid vergroten. Tevens wil Monuta zich verder onderscheiden van de concurrent uitvaartverzekeraar op de uitvaartmarkt. Onderdeel van de reclame campagne zijn commercials die op de belangrijkste televisie zenders getoond gaan worden.
elles van hattum zegt
hallo,
de reclame van u die nu te zien is op tv,
14-07-2011 vindt ik nogal vreemd.
de man belt zijn kind om te vragen welke jurk de favoriet was van zijn overleden vrouw (om haar in op te baren) welnu…dit soort klussen doe je niet in je eentje als je echtgenoot dood is …en je hebt kinderen! die staan letterlijk naast je bij het uitzoeken van kleding. slecht over nagedacht voor een uitvaart reclame.
sorry maar dit stoorde mij.
verder mvg,
elles van hattum