Ardanta heeft op haar site een uitnodiging staan voor consumenten om met de uitvaartverzekeraar mee te denken. De verzekeraar wil graag in gesprek met de consumenten over haar producten en dienstverlening. Dit kan op twee verschillende manieren. Via het interactieve klantenpanel of via e-mail. Bij deze tweede mogelijkheid zal Ardanta bijvoorbeeld een brief sturen per e-mail et de vraag of u de inhoud begrijpt. En of u de brief klantvriendelijk vindt. Om deel te nemen aan het interactieve panel hoef je geen klant te zijn van Ardanta. Ook de meningen van consumenten die niet klant zijn is belangrijk voor de verzekeraar. Deze klantenpanels worden als cruciaal gezien om te bepalen wat consumenten belangrijk vinden.
Ardanta geeft beloning voor meedenken
Op deze manier biedt Ardanta de consumenten de mogelijkheid om invloed uit te oefenen op haar producten en diensten. Maar de organisatie gaat nog verder. Deelnemers aan het klantenpanel krijgen namelijk een vergoeding van 50 euro. Dit in de vorm van een bon. Op de site staat niet aangegeven of dit een specifieke bon is of een algemeen inwisselbare waardebon. Consumenten die op basis van e-mail contact met Ardanta willen meedenken ontvangen ook een vergoeding. Deze is met een waardebon van 25 euro wel lager dan de vergoeding voor het interactieve klantenpanel. Via een link op de site van Ardanta kunnen geïnteresseerden zich aanmelden.
Lees meer over de Ardanta uitvaartverzekering.
beste Ardante ik zou als ik u was een beetje beter bereikbaar zijn ik probeer nu al een half jaar automatische te betalen maar u bent niet bereikbaar ik heb de laatste rekening niet betaald omdat ik dacht dat het nu eindelijk geregeld. was dus niet. daarbij schrijft u nb op de herinerings brief,u heeft ons gemachtigd ,wat verwacht u nu van mij????
Voor een bericht rechtstreeks aan Ardanta graag even via hun website.