Eerder deze week maakte DELA bekend dat het een nieuwe campagne is gestart met JullieVerhaal.nl. Dit is volgens DELA een grensverleggend vervolg op de (inter)nationaal geprezen campagne “mooie woorden”. JullieVerhaal.nl laat Facebook gebruikers het verhaal zien achter vriendschappen en relaties is een animatiefilm die persoonlijk is gemaakt. Via deze film kan je elkaar vertellen dat je de vriendschap op relatie waardevol vindt.
DELA geeft aan dat de campagne gebruik maakt van een unieke koppeling van twee verschillende Facebook profielen. Op basis hiervan worden twee persoonlijke films gemaakt. De scenes uit deze films worden opgesteld aan de hand van de informatie die de betrokkenen op hun pagina hebben gedeeld. Daarbij is het mogelijk om extra informatie toe te voegen aan de scenes in de film. De animaties in de film maakt gebruik van de profiel foto’s op de Facebook pagina.
Gekozen voor Facebook
Bij de ontwikkeling van de nieuwe campagne heeft DELA gekozen voor het Facebook platform. Nederland telt ruim 8 miljoen actieve Facebook gebruikers. En dit platform wordt door 80% van de gebruikers ook dagelijks gebruikt. Hiermee biedt het platform unieke mogelijkheden voor een passende campagne.
Nieuwe DELA campagne vervolg op bekroonde reclame
Met Jullieverhaal.nl heeft DELA een vervolg willen geven aan een van de meest bekroonde reclame campagnes uit de Nederlandse reclamegeschiedenis. DELA werd uitgeroepen tot adverteerder van het jaar en won ook internationaal een prestigieuze Grand Prix in Cannes. JullieVerhaal.nl is de spil van de nieuwe campagne. DELA zal de mooiste verhalen uiteindelijk in de bioscoop vertonen.
Lees meer over de DELA uitvaartverzekering
Geef een reactie