Coöperatie DELA krijgt van consumenten de hoogste waardering onder levensverzekeraars. Onafhankelijk onderzoek van het Verbond van Verzekeraars onder consumenten laat zien dat DELA onder meer hoog scoort op schriftelijke en telefonische communicatie. Vandaag ontvangt DELA het Keurmerk Klantgericht Verzekeren waar dit onderzoek deel van uit maakt. DELA was al in het bezit van het Keurmerk Uitvaartzorg en het Privacy Waarborg.
klanttevredenheidsonderzoek
Uit het klanttevredenheidsonderzoek van het Verbond van Verzekeraars blijkt dat consumenten DELA gemiddeld waarderen met een 7,7; het hoogste cijfer in de branche van levensverzekeraars. Martin de Jong, directeur Verzekeren van DELA: “We zijn er trots op dat we het Keurmerk behaald hebben en dat de consument ons dit cijfer geeft. Onafhankelijk onderzoek en keurmerken gebruiken we om onszelf een spiegel voor te houden. We zien mooie resultaten, maar ook nog genoeg ruimte voor verdere verbetering. Vertrouwen van consumenten krijg je namelijk alleen door te luisteren naar hun wensen en behoeften en je dienstverlening daarop aan te sluiten. Dat moet je vervolgens dag in, dag uit waarmaken. Die uitdaging gaan we graag aan.” (Bron: website DELA)
Lees meer over de DELA uitvaartverzekering.
Geef een reactie